Najnoviji vodiči

Svaka odluka ima svoju cenu

Vodič 18. januara 2018.

Svaki put kada ste bili pred odlukom u koju od ponuđenih opcija da uložite sredstva kojim raspolažete iskusili ste i nešto što se zove oportunitetni trošak. Bez obzira šta ste na kraju odlučili, vaš izbor je imao svoju cenu izraženu…

Abeceda oglašavanja

Vodič 10. januara 2018.

Cilj ovog teksta je jasan – upoznati čitaoce sa osnovama oglašavanja! Prvo bih hteo da napomenem da sam namerno izabrao reč „oglašavanje“ i da u tekstu govorim o pojmu koji se u engleskom jeziku zove „Advertising“. Potom bih hteo da…

Šta sve treba da uzmete u obzir dok vodite ili planirate internet prodavnicu

Vodič 30. decembra 2017.

Kako povećati prodaju? Ukoliko imate online prodavnicu ovo pitanje vas je napalo iz zasede barem 600 puta do sada. Verovatno vam je ukralo sate i sate sna, par kilograma živaca i poremetilo vam probavni trakt. Ako vam je dosta mučenja,…

Putovanje potrošača

Vodič 27. decembra 2017.

Ovo nije tekst o turističkom, već o emotivnom putovanju potrošača. Ovo je tekst o tome kako se ponašaju potrošači i kako funkcioniše komunikacija sa njima. Ovo je tekst o značaju strpljenja, doslednosti i kreativnosti, ali i o korišćenju zdravog razuma…