Svakako da na tržištu niste sami. Ukoliko je to slučaj, onda pripadate izuzetno maloj grupi kompanija, koje u svojim delatnostima imaju monopol i sve beneficije koje iz njega proističu. Zahvaljujući izobilju ponuda, kao i ogromnom broju različitih informacija koje lako…
Najnoviji vodiči
Kako udahnuti život sistematizaciji?
Kada se kaže „sistematizacija“ ljudi obično pomisle na nešto dosadno. Još jedna zakonska obaveza. Još jedno neotrebno naglabanje. Još jedan beskorisni dokument. Kako ljudi misle, tako i rade. Napišu taj dokument da bi ispunili zakonsku obavezu i smatraju da smo…
Pretplatnički biznis modeli
Kompanija „Dollar Shave Club“ je unela pravu inovaciju u oblasti prodaje brijača. Ono što su oni uradili je toliko jednostavno da je prosto briljantno. Omogućili su kupcima kupovinu brijača putem pretplate po veoma povoljnim cenama, sa sve isporukom na kućnu…
Šta je GDPR i zašto se tiče baš Vas?
Ljudi često odmahnu glavom ili preskoče bilo koju temu koja se odnosi na zaštitu podataka o ličnosti, jer jednostavno, „šta se to njih tiče“. Verujem da veliki broj poslodavaca zanemaruje značaj ove materije. Interesovanje za zakonsku regulativu i generalno za…
Kako da popunim nalog za plaćanje – Platni promet za početnike
Prilivi i odlivi novca tokom poslovanja vaše firme odvijaju se pre svega preko vašeg bankovnog računa. Da biste nešto platili, isplatili ili uplatili na vaš tekući račun potrebno je da vašoj poslovnoj banci date odgovarajući platni nalog. Platni nalog je…
Knjigovodstvo
- Koliko moju firmu košta plata zaposlenog?
- Kako da popunim nalog za plaćanje – Platni promet za početnike
- Otvaranje „radnje“ iz radnog odnosa – mogu li da budem istovremeno i preduzetnik i zaposleni?
- Novi rok za prijavu radnika i šta kada poslodavac zakasni sa prijavom
- Registracija faktura (računa) koji se izdaju subjektima javnog sektora
- Vodič za osnivanje društva s ograničenom odgovornošću
- Podela profita sa zaposlenima – učešće zaposlenih u raspodeli ostvarene dobiti
- Prinudna likvidacija – razlozi za njeno pokretanje i odgovornost osnivača
- Nismo predali izjavu o neaktivnosti za 2014. godinu – šta sad?
- Bolovanje preduzetnika – iznos naknade zarade za vreme bolovanja preduzetnika
Ljudski resursi
- Zbrinite svoj tim tokom kriznog perioda
- Pronađite zajednički jezik sa milenijalcima
- Gejmifikacija nagrađivanja
- Kako izaći na kraj sa „teškim“ ljudima
- Integritet kao kriterijum za izbor zaposlenih
- Prekovremeni rad: za ili protiv – otići ili ostati
- Ogledalce, ogledalce ko je najlepši na svetu?
- Prilagodite komunikaciju stilu ličnosti sagovornika
- Kako ćete znati da je zaposleni stasao za menadžersku poziciju?
- Jedna briga po jedinici vremena, moliću
Marketing
- Privucite nove kupce upotrebom Facebook-a
- Dajte pečat svom biznisu: Vaš brend – vaš glavni proizvod!
- LinkedIn – moćan alat za promociju vašeg biznisa
- Građenje oflajn zajednice: odakle početi?
- Nemate responsive web sajt? Imate dobre šanse da vam posao propadne
- Crowdfunding odličan put do početnog kapitala
- Abeceda marketinških istraživanja
- Zašto si baš ti drugačiji od Pere, Žike i Paje? – najčešće greške kopirajtera i marketingaša u Srbiji prilikom kreiranja svog glasa
- Twitter kao izvor poslovnih mogućnosti
- G kao gejmifikacija
Menadžment
- Analiza konkurencije – konkurentski intelidžens
- Kako udahnuti život sistematizaciji?
- Gejmifikacija nagrađivanja
- Integritet kao kriterijum za izbor zaposlenih
- Neuro Kaizen – zašto je važno praviti male promene
- 5S – model za organizovanje radnog prostora
- Kad, ko, s kim i zbog čega – CRM sistemi
- Kako odabrati pravi način naplate duga?
- Šta savremeni menadžeri ne bi trebalo da rade – o slučajnim i namernim greškama
- Izricanje procene ‒ želja za razumevanjem
Pravo
- Šta je GDPR i zašto se tiče baš Vas?
- Ugovor o dopunskom radu
- Obaveze poslodavca iz oblasti zaštite od požara
- Fleksibilni oblici rada
- Standardizacija bezbednosti i zdravlja na radu
- Franšizing kao šansa za početnike u preduzetništvu
- Vodič za osnivanje društva s ograničenom odgovornošću
- Ugovor o delu
- Obaveze poslodavace iz oblasti bezbednosti i zdravlja na radu
- Ugovor o privremenim i povremenim poslovima kao rad van radnog odnosa
Prodaja
- Dajte pečat svom biznisu: Vaš brend – vaš glavni proizvod!
- Pretplatnički biznis modeli
- Priprema prodajnog sastanka
- Određivanje stepena zadovoljstva kupaca
- Prodaja postojećim kupcima
- Nedeljno izveštavanje prodajnog osoblja
- Putovanje potrošača
- Instagram i kako da iz ove društvene mreže izvučete maksimum za svoj brend
- Unapredite odnose sa kupcima – II deo
- Unapredite odnose sa kupcima – I deo