LinkedIn profil ne treba da bude samo još jedan „check“ na listi društvenih mreža na kojima ste prisutni već mesto koje vama i vašem biznisu daje mogućnost da ispričate svoju priču, njom angažujete pratioce i iskoristite potencijal deljenja sadržaja koji ova platforma nudi.

U koje sve svrhe možete da koristite svoj profil?

Predstavljanje novih proizvoda i usluga

Prema Marketing Tech Blogu, 5 glavnih razloga zbog kojih ljudi prate brendove na društvenim mrežama su promocije i popusti, najnovije informacije o proizvodima, korisnička usluga, zabavni sadržaji i mogućnost da daju povratne informacije.

Osim promocija i popusta kod kojih su objave prilično uobičajene, na svom profilu možete da predstavite nove proizvode ili usluge koje ste razvili i objasnite kako će pomoći korisnicima da postignu svoje ciljeve i zadovolje svoje potrebe. Da biste povećali angažovanje možete da obezbedite linkove ka web stranici i tako omogućite pratiocima da pronađu više informacija. Veći saobraćaj znači i veću verovatnoću konvertovanja poseta u konkretne poslovne rezultate.

Diferenciranje od konkurencije

Opis kompanije možete koristiti kako biste naglasili baš ono što želite da vas odvoji od konkurencije. Stranicu treba iskoristiti za prikaz svih važnih vesti i informacija o događajima kako biste stigli do novih poslova i preneli dalje vaše vrednosti, misiju i viziju.

Infografike, fotografije i tekst treba koristiti na način da ostavite utisak autentične, transparentne i pozitivne organizacije. Vizuelno pripovedanje korišćenjem linkova ka videima, infograficima i fotografijama daje korisnicima bližu predstavu o tome kako vaša kompanija misli i deluje.

Provera šta radi konkurencija

Prema Content Marketing Institutu, 94% B2B marketara koristi LinkedIn za distribuciju sadržaja, čineći ga najčešće korišćenom društvenom platformom. Zbog toga imate mogućnost da posetom profila preduzeća koja imaju isto ciljno tržište lakše pratite promene u industriji i postignuća konkretnih konkurenata. Praćenje strategija drugih kompanija na redovnoj osnovi će vam pomoći da identifikujete trendove i obećavajuća područja rasta.

Poboljšanje rangiranja u pretraživačima

Google i drugi pretraživači rangiraju poslovne LinkedIn profile tako da optimizovanje postova pomaže da poboljšate svoje pozicioniranje pri pretraživanju. Kao rezultat, vaša web stranica biće posećenija, naročito ako u postove uključite i linkove koji vode nazad do nje.

Prema uputstvima objavljenim od strane samog LinkedIna, da bi marketing bio efikasan trabalo bi da objavljujete onoliko postova koliko vaš sadržaj to može da podrži. Sve u cilju da dođete do većeg broja pratilaca i proširite svoj domet. Evo i malo prigodne statistike. Kompanije koje objavljuju postove 20 puta mesečno, u proseku dosežu 60% svojih pratilaca sa 1 ili više postova.

Naravno, sadržaj koji objavljujete uvek mora da bude kvalitetan, originalan i relevantan kako biste podstakli lajkove, deljenja i komentare.

Poslednja izmena dana 20. aprila 2018. u 01:46


Tamara Đenadić

Rođena je 1980. godine u Beogradu. Osnovne studije završila je 2003. godine na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a kao dobitnik stipendije italijanskog ministarstva spoljnih poslova i master studije iz oblasti finansija na Univerzitetu Tor Vergata u Rimu. U bankarstvu…… Saznaj više »