Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Sva je verovatnoća da ste za brend oko koga danas razvijamo priču već čuli – reč je o rakiji čija je svaka boca stara barem 10 godina, a sam brend čak 32. Ona je za ove tri decenije uspela da obiđe svet, a kako kažu njeni stvaraoci, i da napusti Zemljinu atmosferu pošto se našla i na međunarodnoj svemirskoj stanici „Mir“. Od 2009. godine na čelu jedne od najstarijih srpske šljivovice nalazi se Miroslav Kuburić, zaslužan za rebrendiranje i ponovno rađanje Bojkovčanke, modernizaciju proizvodnje uz zadržavanje tradicionalnih vrednosti, ali i stvaranje prvog muzeja posvećenog rakiji.
Miroslav: Brend koji je danas pod mojom nadležnošću je zapravo jedan od najstarijih u Srbiji, kada se radi o rakiji. Sve je počelo 1985. godine u Valjevskoj Mionici, od kada se Bojkovčanka razvijala i prolazila kroz raznorazne etape. Na tom putu nije sve uvek teklo glatko – bilo je i ozbiljnih finansijskih kriza, menjala su se vremena, prilike i oprema, ali ni u jednom trenutku kvalitet nije trpeo.