Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Pojava koncept radnji i otvorenih modnih bazara posledica je pojavljivanja mnoštva malih proizvođača, kojima je to idealna šansa da nađu put do publike. Među pionirima ovog novog talasa kod nas je Aleksandar Topić, grafički dizajner čija je strast stvaranje aksesoara kao što su bedževi, cegeri i, pre svega, leptir mašne.
Aleksandar: Sve je počelo 2011. godine, kada i moje zanimanje za bedževe. Već sam godinama ranije razmišljao o tome, ali nikako nisam sprovodio svoju ideju u delo, sve dok se nisam našao na nekom marketu gde sam imao prilike da saznam kako se prave i šta je potrebno od materijala i veština. Sećam se da sam posle tek navršene prve godine studija u džepu pronašao 1000 dinara i odlučio da ih pametno potrošim. To sam i uradio i tako nastaju moje prve kreacije – mala linija bedževa.
Godinu dana kasnije, kada sam već zahvaljujući bedževima stekao neko iskustvo prodaje i plasiranja, odlučujem da se oprobam i sa leptir mašnama. Kako to već biva, tražio sam mašnu za sebe i nikako nisam uspevao da nađem ono što sam zamislio. Zašto onda ne bih sam svoju zamisao pretočio u delo?