Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Kada je razmišljala o otvaranju radnje za dizajn cveća i cvetnih dekoracija, Katarina Kostić je na umu imala samo jednu ideju: da kreira perfektne bukete i savršeno dizajnirane instalacije od cveća koje će oduševiti svakog ko dođe u kontakt sa njima. Upravo na toj ideji je nastao i danas napreduje Flower Company iz Beograda.
MF: Kako ste odlučili da se bavite dizajnom cveća?
Katarina Kostić: Iako sam završila umetnički fakultet, na mom redovnom poslu nisam imala previše mogućnosti da samostalno kreiram i stvaram, a to mi je oduvek bila strast i ljubav. Deo života i studija sam provela u Engleskoj, gde su tradicija i ljubav prema cveću daleko ispred nas, i tamo sam se i zaljubila u njega. Takođe, tokom proteklih 15-ak godina rada u marketingu pomagala sam brojnim kompanijama i brendovima da postanu još bolji i uspešniji, i u jednom trenutku sam poželela da i ja stvorim nešto svoje, da spojim hobi i kreativnost sa znanjima stečenim u dosadašnjem profesionalnom radu. Poželela sam da napravim proizvod koji će biti prepoznatljiv, dobar, drugačiji, i koji će biti oaza u koju mogu da se sklonim od svakodnevnice na poslu kojim se i dalje bavim.
Zato sam odlučila da svoj hobi pretvorim u nešto ozbiljnije. U Londonu sam kroz stručno usavršavanje u jednoj od najboljih kompanija u Velikoj Britaniji koja se bavi dizajnom cveća otkrila tajne savremenog dizajna cveća, glavne principe i postulate prema kojima se ravnoteža boja, forme, teksture i ostala pravila primenjuju u dizajnu cveća. Zajedno sa mojim ličnim osećajem za estetiku i uz dodatne treninge od strane internacionalnih dizajnera cveća, svom timu u Beogradu sam prenela to znanje i sada zajedno vredno radimo i kreiramo nešto novo, drugačije i lepo u okviru Flower Company.