Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Dvoje mladih i uspešnih ljudi sa strelovitim karijerama su u jednom trenutku shvatili da u korporativnom okruženju nemaju dovoljno prostora da pokažu svoju kreativnost i promovišu vrednosti u koje veruju. Zato su pokrenuli sopstveni biznis, a rezultat toga je linija jedinstvenih, kvalitetnih džemova sa kojima uspešno nastupaju na najprobirljivijem tržištu sveta.
Ona je Jovana Lea Simić, ima 26 godina, studirala je paralelno ekonomiju i menadžment, ali je želela i da svoju ljubav ka gastronomiji usmeri ka pravljenju nečega lepog.
Jovana Lea: Radila sam u korporativnom okruženju, za koje moram da kažem da mi se nimalo nije dopalo, i relativno brzo sam shvatila da moram da počnem da radim za sebe, i to nešto u šta iskreno verujem.
On je Darko Mandić, ima 25 godina, i kao veliki patriota je želeo da kroz sopstveni rad i rezultate pokaže da iz ove zemlje mogu doći najbolji proizvodi.
Darko: Nakon završenog fakulteta tri godine sam radio za najveću firmu u jugoistočnoj Evropi koja se bavi izvozom meda, od toga preko dve godine kao generalni direktor, sa samo 22 godine. Odatle sam izvukao mnogo korisnih iskustava o funkcionisanju industrije hrane, koja sam ugradio u naš zajednički biznis.