Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Bližimo se kraju 2016. godine. Do sada je već sasvim očekivano da možete da nabrojite nekoliko izdvojenih ličnosti online sveta i da možda imate svog favorita među njima. Pre četiri godine je, međutim, trend vlogova i video tutorijala tek stidljivo počeo da se promalja na domaći web prostor. Ovu priliku je uočila Ivana Radovanović, koja je svoj hobi spojila sa biznis idejom i nakon nekoliko godina rada svoj portal Mogu ja to sama dovela u sam vrh najčitanijih domaćih ženskih portala.
MF: Kako si došla na ideju da pokreneš sopstveni portal?
Ivana: Imala sam trideset jednu godinu kada sam shvatila čime zaista želim da se bavim i odlučila sam da upišem školu za marketing na Biznis akademiji. Jednom prilikom smo dobili zadatak da napravimo svoj biznis plan, te sam se dala u istraživanje još jedne oblasti u kojoj sam uživala: sveta YouTube-a i vlogova (video blogova) posvećenih ženskim temama. U datom trenutku je u Americi već postojalo više posvećenih i uspešnih jutjubera, dok je kod nas tek Zorannah počela da se pojavljuje, s tim što je njena tematika bila daleko od onoga što sam ja imala u planu. Odlučila sam se, konkretno, za video tutorijale na temu kuvanja, šminke, modnih, stilskih i „uradi sama“ ideja. Nije prošlo mnogo dok nisam shvatila da moj domaći zadatak može da se pretvori u posao.
S obzirom da je moj otac već dugi niz godina preduzetnik, okupila sam porodicu i iznela svoju ideju. Najpre im je bilo neverovatno da ništa slično ne postoji u Srbiji, a kada sam ih uverila da je tako složili su se da zamisao zaista ima smisla. Što se tiče finansija, imala sam ušteđevinu koju sam čuvala dok sam radila na televiziji, dovoljnu da pokrije troškove izvesno vreme dok se ne uhodamo i posao ne bude na čvrstim nogama.