Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Kišna glista: Komunikacija je ključ inspiracije
Katarina Rađenović je pronašla tajnu simbioze između matematike i umetnosti, mehanike i kreativnosti. Kada su šareni svet gline presekle godine studija na Mašinskom fakultetu, suviše egzaktne da bi mašta bila nahranjena, naša današnja sagovornica je potražila inspiraciju u prirodi, kuhinji,…
Kamen dizajn: Ako učinite posao zanimljivim, rad postaje strast
U doba kada se 8 sati dnevno ispred računara maltene ne dovodi u pitanje, stvaraju se dva nova koncepta luksuza: jedan se zove „sedeti u prirodi“, drugi „isključiti misli“. Ako ste prešli tridesetu (a i ako niste) postoji zamka koju…
Poslastičarnica: Sladoled – zadovoljstvo kuglu po kuglu
Svi znamo ovaj scenario: Došle su devedesete i počele da ruše sve pred sobom. Prazni rafovi i prazni džepovi, beznađe koje čini da se osećamo kao da smo potonuli na dno. Međutim, ako na dnu postoji ijedna lepa stvar, to…
Dedina rakija: Ako želite kvalitet, usporite
Delo ruku jednog čoveka koji je „verovao u vatru, vodu i zemlju, više nego u refraktometre, termometre i tabele za konverziju“ je jednom prilikom, odlukom Poljoprivrednog fakulteta, svrstano među deset najboljih šljivovica u XX veku. Njegov unuk Radoje Marić rođen…
Grnčarin: Razmena radosti u ulozi poslovne saradnje
Naša današnja sagovornica Danica Radojković je od onih ljudi koji ne gube vreme – od mature je prošla kroz nekoliko različitih profesija, od zanimanja za knjigovodstvo do pozicije masera sa četrnaestočasovnim radnim vremenom na kruzeru. Ali, kako to već biva,…
Wild bar: Neka čekanje na pravi trenutak ne bude izgovor za odugovlačenje
Dina Vitorović radi u marketingu, slobodno vreme posvećuje rekreaciji i eksperimentisanju sa zdravom hranom, što je poslednjih godina prenela i na svoju drugu polovinu – Srđana Zdravkovića, koji je posle godina bavljenja džezom takođe završio u marketingu. Mladi par vodi…
Mikiki bagz: Ako ste umorni od posla, ne radite ga kako treba
Koliko vaših prijatelja se bavi svojom profesijom? Upoznajući se sa preduzetnicima različitih godina, obrazovanja i iskustava, dolazimo do zaključka da u preduzetničkim vodama prevashodno cvetaju oni koji su svoj hobi doveli do savršenstva, pretvorivši ga u ozbiljan posao koji im…
GlutenNo: Posao kao kreativno rešenje problema
Kada je pre izvesnog vremena naš najbolji teniser objavio da uspon svoje karijere delom duguje bezglutenskoj ishrani, Srbija je počela da priča o glutenu, promeni ishrane, a donekle i problemima sa kojima se sreću ljudi koji su alergični na gluten….
Hotel Dum: Najbolje recenzije se postižu pažnjom
Beograđani, koliko hotela, hostela ili apartmana možete da nabrojite u svom kraju? Zasigurno ih ima, budući da glavni grad samo na portalu Booking.com broji preko 1600 smeštajnih objekata. Paradoskalno je koliko malo znamo o njima, premda su izuzetno živi, interesantni…
Mingle: Slatka fuzija prirode i grada
Sa obronaka Golije, preko kancelarije jedne beogradske marketinške agencije, na police pojedinih radnji stigle su nove, sveže teglice džema. Džem u Srbiji na prvi pogled i nije tako ekskluzivna pojava, pa makar bila i najvišeg kvaliteta, kakav je sadržaj pomenutih…
Segway Beograd: Istorija i ekologija u ulozi biznisa
Ako ste nedavno posetili ma koji veći grad Evrope, sva je verovatnoća da ste zapazili grupu ljudi na točkovima – od male dece do seniora. Zanimljivo je da su ova vozila dozvoljena u mnogim muzejima i javnim zgradama, kao i…
Two Desperados: I mali timovi mogu postići velike rezultate
Godine rada u različitim sektorima doveli su Mariju Ilić, Vojislava Milutinovića i Đorđa Smiljanića do jezgra ideje koja će postati jedan od najuspešnijih domaćih gejming studija. Možemo i da odemo korak dalje i da kažemo da je njihov proizvod –…