Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Iz želje da svojim prijateljima koji su nedavno postali roditelji poklone nešto lepo i funkcionalno nastala je linija pamučnih cipelica za bebe, čiji jedinstveni kvalitet je bračnom paru Nataši i Vladi Obradoviću doneo kupce čak i sa udaljenih kontinenata.
MF: Šta je sve prethodilo nastanku Poofnica i kako ste vas dvoje ušli u celu priču?
Vlada Obradović: Oboje smo arhitekte po zanimanju, a ja se bavim grafičkim dizajnom i radim kao umetnički direktor u jednoj agenciji, što je posao koji zahteva puno angažovanja i ponekad rad van radnog vremena. Nataša je radila kao arhitekta, ali joj se perspektiva tog posla nije dopadala, i osećala je kao da ne može kreativno da se iskaže.
Nataša Obradović: Mnogo naših prijatelja, koji su završili fakultet sa nama u generaciji, su radili kao arhitekte bukvalno od 7 ujutru do 7 uveče, naročito žene. I redovno se dešavalo da ih pozivaju da dođu da završe neki posao i da se vrate u kancelariju vikendima i praznicima. Naša ćerkica je imala 4 godine kada sam ja otišla na operaciju koja je trebala da bude rutinska, a iz koje sam jedva izvukla živu glavu, i to je bio prelomni trenutak nakon kojeg sam odlučila da moram da promenim svoj život iz korena. Nisam više želela da radim u firmi od 9 do 5, za nekog drugog, već da mogu da budem sam svoj gazda i upravljam svojim životom, a da taj posao bude nešto što će mi zaista prijati i moći da zadovolji moju kreativnu stranu. I povrh svega da mogu da provodim više vremena sa Antoninom, a ne da veći deo dana provodi sa dadiljama ili sama.