Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Ne morate da budete deo kraljevske loze da biste uživali u lusuznom ukusu raskošne čokolade koja se bezgrešno topi u ustima i budi sva čula. Dovoljno je da probate proizvode Premier čokolade, brenda koji je liferant srpskog dvora i pravi proizvode čak i za muzej čokolade u Beču.
Aleksa Vučićević, direktor prodaje porodičnog brenda Premier čokolada, otkriva kako je ovaj srpski proizvod premijum kvaliteta dospeo od Nemačke do Paname, od Makedonije do Kine.
Aleksa: Brend Premier čokolada je nastao 90-tih kada su moji roditelji, sa puno entuzijazma, ušli u taj svet. Prvo su imali pržionicu i prodavnicu kafe i slatkiša kojih, u to vreme, nije bilo na našem tržištu, već su ih uvozili iz inostranstva. Posao je dobro krenuo, pa su posetili sajam u Parizu gde su videli opremu za pravljenje čokoladnih dražeja, kupili prve mašine i 1996. počeli da proizvode dražeje sa lešnikom, bademom, suvim grožđem i pirinčem. Moram spomenuti gospodina Sretu Banković, našeg čika Sretu, doajena konditorske industrije, nekadašnjeg tehnologa Soko Štarka i tvorca čokoladnih bananica, koji nam je bio oslonac u započinjanju posla i bez čijeg bi znanja i iskustva, koje nam je preneo, ovaj početak bio neuporedivo teži.