Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Vrlo je moguće da ste već okusili ili bar čuli za obrok salate divno upakovane u tegle, koji nam inicijalno stižu od jednog bračnog para iz Novog Sada. Za kratko vreme Tegla’s je okupio mnoštvo ljubitelja, što nikako nije slučajno – na ovom brendu sa radilo temeljno i pedantno. Kako se ideja pretvorila u posao priča nam njen tvorac, Vladimir Elesin.
Vladimir: Interesantno je da ni ja ni moja supruga nemamo nikakve veze sa gastronomijom. Ona je vaspitač a ja inženjer grafičkog dizajna, što je svakako bilo od velike pomoći kada smo razvijali našu ideju. A ona je došla kao nadogradnja veoma slične stvari na koju smo naleteli na internetu i čije je koncept bio tako lep i inovativan da sam znao da postoje dve opcije – da ja pokrenem istu priču u Srbiji ili da neko drugi to učini, pre ili kasnije. Činilo mi se i da će opcija praktično upakovanog, zdravog obroka dobro doći ljudima koji, poput mene, osam sato dnevno provode za računarom, odnosno u kancelariji.
Istom logikom smo se vodili i kada smo birali lokaciju za lokal, koja je danas izdvojena od centra grada i svih ostalih lokala i restorana – na Limanu 3, gde se mahom mogu naći poslovni prostori, kancelarije i samim tim ljudi koji veliki deo svog dana provode prilično statično. Pod ličnom predpostavkom da se svi oni u jednom trenutku umore od pljeskavica i brze hrane, pokazalo se da smo doneli pravu odluku.
Tako je od nastanka ideje do njene realizacije prošlo tri, četiri meseca, koje smo proveli istraživajući, osmišljavajući naše obroke, koncept, dizajn, testirali ih tako što smo ih slali prijateljima i modifikovali po njihovim procenama. Kada smo jednom imali osmišljen brend, lokal i prvih deset salata, priča se zavrtela.