Ako ikada poželite biti „roditelj“ jednom biznisu…

Zanimljivosti

Jeste li pokušali nekada da se novopečenom roditelju požalite kako ste strašno umorni ovih dana? Njihove reakcije na žalopojku ovog tipa verovatno će vas istog trenutka navesti da zbog toga ozbiljno zažalite. U najboljem slučaju, ponosne mame i tate uputiće…

Šta sve jedan web sajt čini nefunkcionalnim?

Dobre prakse

Ko god da vodi sopstveni biznis – bilo da je u pitanju veća kompanija ili malo preduzeće – kad tad će se susresti sa pitanjem klijenata da li do podataka koji ih zanimaju mogu doći i putem internet stranice firme….

I u paklu mora da vlada red!

Lični stav

Gde ti je kravata, ćale? Pa zar, sinko, i u ovom paklu? I u paklu mora da vlada red! Nije ovo selendra, nego civilizacija. Nismo mi seoski pekari, nego sam se ja u Beograd školovao za pekara. A u civilizaciju…

Tresla se gora, rodio se bitkoin keš (Bitcoin Cash)

Zanimljivosti

Iako bi se neupućenom posmatraču, koji prati samo cenu, moglo učiniti da su prethodne 2 godine bile fantactične za bitkoin (vrednost mu je porasla oko 10 puta), bitkoin se suočavao sa ozbiljnim problemom – problemom skaliranja, o kojem sam pisao…

Izbegnite zamku „direktorskog sindroma”

Saveti

Biti preduzetnik drastično se razlikuje od pozicije u kojoj radite za nekoga i u 16 ili 17 časova zatvorite vrata kancelarije i svoj um za sve ono što se dešava na poslu. Biti preduzetnik znači snositi odgovornost za ono što…

Umetnost pronalaženja jednostavnog rešenja

Dobre prakse

Uslovno rečeno, ovo je priča o čoveku koji je spasao jedno afričko selo od gladi uz pomoć ljubičaste farbe. Doslovno, ovo je moja omiljena tema – priča o idejama na koje niko ne računa, i to u službi društveno odgovornog…

Mora da boli

Lični stav

Iskreno, teže mi je bilo da počnem da trčim nego da donesem odluku da se upustim u preduzetništvo. Jer, kada donosite takvu odluku, nemate zapravo pojma šta vas tačno čeka. Štiti vas blaženo neznanje. Imate neku ideju o svemu, ali…

Recite im ono što će moći da čuju

Zanimljivosti

Jedno od osnovnih pravila pri obraćanju ciljnoj grupi jeste govoriti jezikom koji će oni moći da razumeju. I to jeste jedan od razloga zašto je važno imati jasno definisanu ciljnu grupu – kako bismo znali na koji način im se…