Bez obzira da li ste nepopravljivi romantik ili surovi realnista složićete se sa jednim – olovka i papir su relikt daleke prošlosti poslovnog sveta. Bez dvoumljenja možemo reći da i desktop računaru vreme polako, ali sigurno prolazi.

Stalni napredak savremenih tehnologija omogućio je da se produktivnost rada poveća do granica koje su, pre samo 20ak godina, bile nezamislive.

Iako je sasvim jasno da nam tehnologija pomaže, produktivnost nije nešto što će se desiti samo od sebe.

Da bismo je, u kombinaciji sa predanim radom, najbolje iskoristili moramo da budemo informisani o tome kakve nam se sve mogućnosti pružaju.

A mogućnosti je mnogo. Na sve strane.

Aplikacije koje možete preuzeti besplatno mogu da vam, u značajnoj meri, uštede vreme i pomognu da lakše držite sve konce u svojim rukama.

GoToMeeting

Sastanci su nezaobilazan deo poslovne svakodnevice. Oni sami po sebi troše deo radnog vremena, ali ako uzmemo u obzir dolazak i odlazak do određene lokacije, taj utrošak vremena može i da se udvostruči. GoToMeeting omogućava vam da vodite sastanke online, i to više različitih sesija u isto vreme, a sve u HD rezoluciji. Sa 3 miliona korisnika mesečno i 56 miliona održanih sastanaka  za godinu dana, ova aplikacija definitivno zavređuje pažnju.

Hootsuite

Ako imate Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i LinkedIn nalog i aktivni ste na svim ovim mrežama onda znate koliko redovno ažuriranje ovih profila može biti vremenski zahtevno. Ova aplikacija vam omogućava da sve naloge ažurirate jednostavno, na jednom mestu, tako uštedite na vremenu i imate bolju preglednost svojih aktivnosti na društvenim mrežama.

EasilyDo

Kao što smo u uvodu zaključili, automatizacija je ključ produktivnosti. EasilyDo automatizuje SMS i Facebook poruke i pozdrave vama bitnim ljudima, daje vam pregled radnih obaveza po danu i čak vas obaveštava o duplim i zastarelim kontaktima.

Asana

Asana je dizajnirana da vam pomogne u praćenju rada i napretka zaposlenih. Na jednostavan način daje pregled odgovornosti i obavljenih zadataka za svakog člana tima. Što je još bitnije ona smanjuje potrebu za velikim brojem različitih e-mailova, koje je posle teško pratiti, pošto su svi projekti objedinjeni na jednom mestu pa svu komunikaciju možete lako da pratite koristeći Asanu.

Expensify

Expensify automatizuje kontrolu troškova u realnom vremenu. Ona takođe ima opciju da jednim klikom generišete izveštaj o troškovima sa pregledom svih svojih finansija. Zanimljiva funkcionalnost aplikacije je i da može da skenira fotografiju računa, a detalje prikaže kroz instant izveštaj.

Google Drive

Da biste u svakom trenutku bili obavešteni o bitnim događajima u vašoj firmi morate biti u stanju da pristupite važnim datotekama bilo gde da se nalazite. Google Drive je bez sumnje najbolja aplikacija za skladištenje datoteka u tzv. cloud-u. Ona takođe ima opciju uređivanja čitavog Office paketa (Google Docs, Sheets, Slides i Forms). Pomoću nje možete da menjate, dopunjavate i komentarišete dokumenta u realnom vremenu, a svaka izmena biće dostupna svima kojima je dodeljen pristup.

Evernote

Najbolje sastajalište za sve vaše inovativne, ali i krajnje praktične ideje. Gde god da ste i šta god da vam padne na pamet, ova aplikacija je najbolje mesto da svoje misli zapišete, sačuvate i organizujete. Vašu belešku možete sačuvati bez obzira da li je u pitanju tekst, slika, glas, web stranica ili rukom napisana poruka. Evernote ima vrlo razvijenu funkciju pretrage kao i desktop, web i mobilnu verziju.

Sve ove aplikacije ne koštaju ništa, a mogu da znače mnogo. S obzirom na visoke ocene na Google Store-u kao i na broj preuzimanja koji nije zanemarljiv vredelo bi ih isprobati.

Poslednja izmena dana 17. aprila 2017. u 00:35


Tamara Đenadić

Rođena je 1980. godine u Beogradu. Osnovne studije završila je 2003. godine na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a kao dobitnik stipendije italijanskog ministarstva spoljnih poslova i master studije iz oblasti finansija na Univerzitetu Tor Vergata u Rimu. U bankarstvu…… Saznaj više »