nov 21. 2017.

nov 20. 2017.

Prvo je za paušalno oporezovane Otvorena je agencija za promet hemije u gradjevinarstvu pred kraj X/2016 Do kraja XI/2016 je predato da ostaje paušalac jer nije bilo izmena zbog kojih bi morali preći u knjigaše Ima li ikakvu obavezu za dostavu poreskog bilansa, poreza na dohodak gradjana ili tako nešto do 15 marta ili 31. marta 2017 Drugo je pekara Otvoreno je privredno društvo D.O.O. koje u sastavu ima 2 pekare u iznajmljenom prostoru Bavi se pravljenjem pekarskih proizvoda koje sami prave i prodaju, i prodajom smrznutog testa ali kupljenog od drugog proizvođača i prodajom kupljenih sokova Oni prave razne pizze, sendviče, kifle, perece, kroasane, salate Treba li da ih vodim preko klase 9? Moram li da sve što kupe materijala da bi proizveli ono što prodaju, da zadužujem magacin, pa izdajem u proizvodnju? Moram li da radim cene koštanja za svaki proizvod? Do sada sam ih vodila samo preko kl.1 i kl.6 Što se tiče dokumentacije u maloprodajnom delu, imaju sve što je potrebno Hvala na pomoći, unapred

nov 19. 2017.

nov 18. 2017.

nov 17. 2017.

nov 16. 2017.

Dobar dan, Imam ponovo jedno pitanje, odnosno nedoumice vezane za paušalno oporezovane obveznike. Prvo, KPO knjigu, koju su kolege preduzetnici u 2016. vodili pisano, preko sveske, želimo od 2017. da vodimo u elektronskoj formi. Da li je propisan određen program za vođenje te knjige, ili je dovoljno samo da se ona vodi u excelu ili wordu? Drugo, što se tiče svih obaveza paušalaca, osim – KPO knjige – plaćanja mesečnog poreza za socijalno (PIO, nezaposl, zdravstveno) i mesečnog poreza na dohodak građana po osn. samostalne delatnosti, i – predaje zahteva za paušal (30.nov) treba li obratiti pažnju na još nešto? Čula sam da su oni u obavezi i da na godišnjem nivou, do kraja marta, plaćaju porez na paušalni prihod od samostalne delatnosti? Interesuje me da li je to tako i ukoliko jeste koji osnov za njegov obračun s obzirom da vidim da je to isti procenat od 10% kao i za mesečni porez na dohodak. Nadam se da nisam sad previše pitanja postavila. Hvala unapred, pozdrav!

nov 15. 2017.

Postovani, suprug radi u jednoj firmi od januara i prilikom knjizenja plate nisu mu isplatili putne troskove za januar. Konstatovana je greska, ali oni kazu da to svakako sad za njega ide retroaktivno pa ce u martu dobiti za januar, a za februar u aprilu… Po meni to nije logicno, mislim da bi trebali do kraja februara da mu daju putne za januar, a u martu za februar. Molim Vas da mi pojasnite kako to ide i da li on ima osnova da se zali, jer fakticki 2 meseca ide na posao bez naknade putnih troskova, a oni nisu bas mala suma (10000din). Hvala unapred!