postavi pitanje
1127

Branka Tutic Pravo 1. aprila 2018.

Kupila sam haljinu od firme cija je sifra delatnosti 4791, dakle prodaja na malo putem interneta. Nisam zadovoljna haljinom, a vlasnica ne zeli da je prepravi, kakva su moja prava, da li mogu da dobijem povracak novca? Haljina je bila na popustu. Hvala unapred!

Žarko Ptiček je odgovorio/la na poruku. 1. aprila 2018.

Ukoliko haljina koju ste dobili odgovara haljini koju ste naručili (dakle, ukoliko je roba saobrazna) ne postoji obaveza trgovca da bilo šta prepravlja.
Prema članu 28 Zakona o zaštiti potrošača imate pravo da odustanete od ugovora o kupovini haljine koji ste zaključili na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija prodavca, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga uz obavezu da snosite troškove vraćanja haljine prodavcu.
Dakle imate pravo da o svom trošku vratite haljinu u roku od 14 dana od dana kada vam je isporučena, a po prijemu, prodavac je dužan da Vam vrati Vaš novac.
Istekom roka od 14 dana gubite ovo pravo.