postavi pitanje
1182

Nikola Markovich Marketing 29. aprila 2018.

Poštovani, Moje ime je Nikola. Arhitekta sam i radim u jednoj maloj projektantskoj firmi od šestoro zaposlenih. Dao mojih nedeljnih poslovnih aktivnosti odnosi se i na vođenje naloga firme na društvenim mrežama, prvenstveno Facebook i Instagram. Pročitao sam Vaš tekst na temu Korišćenja heštegova u margetinčkim oglašavanjima na društvenim mrežama. Kako pristup koji ste opisali i za koji se zalažete u tekstu funkcioniše u pogledu Top-Post kategorija (govorim za korišćenje haštega za Instagram promociju)? Neki stručnjaci, do čijih stavova je moguće doći on-line, zalažu se da objava treba sadržiti što veći broj označenih ključnih reči. Neki čak navode i preko 20 da je poželjan broj. Vaš pristup mi deluje intuitivnije i primer koji ste naveli sasvim je uverljiv. Pitanje koje imam jeste: Na koji način manji broj # komunicira sa programskim algoritmom Instagrama? S poštovanjem, Nikola

Ivan Minić je odgovorio/la na poruku. 29. aprila 2018.

Pozdrav Nikola,

Ne bih se previše bavio komentarima drugih kolega, prosto Internet je dovoljno veliki da za svako mišljenje ima mesta i za svako možete naći i potvrdu i kontraargumente.

Instagram je u više navrata što zvanično, što nezvanično, pokazao da ne voli zloupotrebu mogućnosti koje nudi korisnicima. Neki veliki profili i dalje koriste brojne prakse koje nisu pohvalne, ali oni su dovoljno veliki da sa tim nemaju problem.

Kao što nije dobro tagovati mnoštvo profila na slikama, tako nije dobro ni dodati mnoštvo hashtagova.

Pre nekoliko meseci se digla velika prašina oko shadow banovanja koje je Instagram počeo da sprovodi. Jedan od osnovnih kriterijuma bila je i upotreba hashtagova. Predlažem da istražite tu temu. Mnogi hashtagovi su blacklistovani, većina Instagram botova je zatvorena, i sve se okreće ka tome da ili treba uložiti vreme, ili treba platiti oglašavanje (idealno miks oba) da bi se došlo do rezultata.

Generalno, mislim da je najbolje koristiti nekoliko relevantnih hashtagova i biti aktivan u komunikaciji sa drugim relevantnim profilima.