postavi pitanje
1125

Zerin Tandir Marketing 31. marta 2018.

Postovani, Zanima me Vase misljenje kada je u pitanju prodaja kod OOH (vanjskog oglasavanja). Naime, htio bih cuti Vase savjete u smislu pronalaska novih klijenata ( stupanja u kontakt sa kompanijama, na koji nacin komunicirati i ponuditi uopste ovu vrstu oglasavanja, obzirom na to da su kompanije zaista prezasicene ponudama koje se ticu svih vrsta oglasavanja i jako je tesko nametnuti svoju ponudu …) Srdacan pozdrav

Ivan Minić je odgovorio/la na poruku. 31. marta 2018.

Pozdrav,

Najjednostavnije rečeno – tako što ćete ponuditi nešto drugačije u odnosu na druge.

Šta je to, pronaćićete istražujući svoje potencijalno tržište. Šta su njihove potrebe i na koji način na njih možete odgovoriti bolje od drugih?

Recimo, ukoliko je problem cena – ponudite mogućnost kupovine samo polovine bilborda, a drugu polovinu prodajte drugom oglašivaču. Ako je u pitanju veća površina, može biti podeljena na više delova. Ponudite im atraktivnu mogućnost otplate, mogućnost da cena dizajna i printa bude uključena u cenu. Možda u nekim slučajevima, gde vama to odgovara, ponudite i mogućnost kompenzacije.