Od 1. maja 2018. sadržaj na portalu neće biti ažuriran.
  • O nama
  • Impresum
  • Misao dana
  • Da li ste znali?
  • Kontakt
Moja firma
  • Početna
  • Najnovije
  • Vesti
  • Baza znanja

    Kategorije

    Poslednji tekstovi


    • Knjigovodstvo
    • Ljudski resursi
    • Marketing
    • Menadžment
    • Pravo
    • Prodaja
    • Vodič

    Kako da na pravi način uposlite svoj LinkedIn profil

    Ljudski resursi 30. aprila 2018.

    Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…

    Za šta sve možete da koristite LinkedIn profil

    Ljudski resursi 28. aprila 2018.

    LinkedIn profil ne treba da bude samo još jedan „check“ na listi društvenih mreža na kojima ste prisutni već mesto koje vama i vašem biznisu daje mogućnost da ispričate svoju priču, njom angažujete pratioce i iskoristite potencijal deljenja sadržaja koji…

    Analiza konkurencije – konkurentski intelidžens

    Menadžment 27. aprila 2018.

    Svakako da na tržištu niste sami. Ukoliko je to slučaj, onda pripadate izuzetno maloj grupi kompanija, koje u svojim delatnostima imaju monopol i sve beneficije koje iz njega proističu. Zahvaljujući izobilju ponuda, kao i ogromnom broju različitih informacija koje lako…

    Koliko moju firmu košta plata zaposlenog?

    Knjigovodstvo 7. aprila 2018.

    “Ako zaposlim radnika i dogovorim se sa njim da prima 70.000 dinara platu svakog meseca, koliko će to da košta moju firmu?” Ovo je pitanje koje će postaviti svaki poslodavac koji po prvi put treba da angažuje zaposlenog. Obračun zarade…

    Kako da popunim nalog za plaćanje – Platni promet za početnike

    Knjigovodstvo 4. aprila 2018.

    Prilivi i odlivi novca tokom poslovanja vaše firme odvijaju se pre svega preko vašeg bankovnog računa. Da biste nešto platili, isplatili ili uplatili na vaš tekući račun potrebno je da vašoj poslovnoj banci date odgovarajući platni nalog. Platni nalog je…

    Otvaranje „radnje“ iz radnog odnosa – mogu li da budem istovremeno i preduzetnik i zaposleni?

    Knjigovodstvo 29. marta 2018.

    Preduzetnik je fizičko lice registrovano za obavljanje delatnosti u Agenciji za privredne registre. Preduzetnik nema svojstvo pravnog lica, ali ima poslovno ime, adresu sedišta, PIB i matični broj pod kojim obavlja delatnost. Preduzetnik samostalno obavlja delatnost, a za svoje obaveze…

    Kako da na pravi način uposlite svoj LinkedIn profil

    Ljudski resursi 30. aprila 2018.

    Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…

    Za šta sve možete da koristite LinkedIn profil

    Ljudski resursi 28. aprila 2018.

    LinkedIn profil ne treba da bude samo još jedan „check“ na listi društvenih mreža na kojima ste prisutni već mesto koje vama i vašem biznisu daje mogućnost da ispričate svoju priču, njom angažujete pratioce i iskoristite potencijal deljenja sadržaja koji…

    Zbrinite svoj tim tokom kriznog perioda

    Ljudski resursi 25. aprila 2018.

    Kriza je normalni, sastavni deo života. Svako od nas prolazi kroz različite krize; one se ne posmatraju samo u kontekstu stresa ili problema. Razvojni psiholog Erik Erikson skovao je termin „razvojna kriza” da opiše sve one teške stvari kroz koje…

    Privucite nove kupce upotrebom Facebook-a

    Marketing 24. aprila 2018.

    Kao što ste verovatno već i sami primetili, tržište se menja, i to vrtoglavom brzinom. Oni koji nisu u stanju da isprate tempo ispašće iz igre, a tempo se u poslednjih deceniju i kusur vrti oko društvenih mreža, čiji presto…

    Dajte pečat svom biznisu: Vaš brend – vaš glavni proizvod!

    Marketing 19. aprila 2018.

    Potrebna vam je stvar XY i želite da je kupite. Ulazite u prodavnicu i dolazite do rafa. Pred vama je izbor između dva artikla različitih firmi. Šta vam se čini privlačnije – mašinski precizno napravljena stvar koja je proizvedena u…

    LinkedIn – moćan alat za promociju vašeg biznisa

    Marketing 15. aprila 2018.

    U doba opšte sveprisutnosti društvenih mreža, može biti teško odlučiti koju odabrati za promociju svog biznisa. Posebno ako niste baš sigurni koje mreže koristi vaša ciljna grupa, pa je to zapravo prvo pitanje koje je potrebno postaviti kod pravljenja strategije…

    Analiza konkurencije – konkurentski intelidžens

    Menadžment 27. aprila 2018.

    Svakako da na tržištu niste sami. Ukoliko je to slučaj, onda pripadate izuzetno maloj grupi kompanija, koje u svojim delatnostima imaju monopol i sve beneficije koje iz njega proističu. Zahvaljujući izobilju ponuda, kao i ogromnom broju različitih informacija koje lako…

    Kako udahnuti život sistematizaciji?

    Menadžment 21. aprila 2018.

    Kada se kaže „sistematizacija“ ljudi obično pomisle na nešto dosadno. Još jedna zakonska obaveza. Još jedno neotrebno naglabanje. Još jedan beskorisni dokument. Kako ljudi misle, tako i rade. Napišu taj dokument da bi ispunili zakonsku obavezu i smatraju da smo…

    Gejmifikacija nagrađivanja

    Ljudski resursi 18. aprila 2018.

    Gejmifikacija je 75% psihologija i 25% tehnologija – Gabe Zichermann Ako nešto raste, to je definitivno tržište gejmifikacije. Pre 2010. godine gotovo da nije ni postojalo, a danas ovo tržište vredi oko 5,5 milijardi dolara. Kažu da će do 2022….

    Šta je GDPR i zašto se tiče baš Vas?

    Pravo 12. aprila 2018.

    Ljudi često odmahnu glavom ili preskoče bilo koju temu koja se odnosi na zaštitu podataka o ličnosti, jer jednostavno, „šta se to njih tiče“. Verujem da veliki broj poslodavaca zanemaruje značaj ove materije. Interesovanje za zakonsku regulativu i generalno za…

    Ugovor o dopunskom radu

    Pravo 10. aprila 2018.

    Dopunski rad je jedan od oblika rada van radnog odnosa. Na temu rada van radnog odnosa već smo pisali. Regulisani su posebnim odredbama Zakona o radu i tu spadaju: privremeni i povremeni poslovi, ugovor o delu, ugovor o stručnom osposobljavanju…

    Obaveze poslodavca iz oblasti zaštite od požara

    Pravo 3. aprila 2018.

    Uvod Zakon o zaštiti od požara između ostalog propisuje obaveze pravnih lica sa aspekta uređivanja sistema zaštite od požara. Osnovni cilj propisanih mera zaštite od požara jeste zaštita života ljudi, telesnog integriteta, materijalnih dobara i životne sredine. Zakon je 2015….

    Dajte pečat svom biznisu: Vaš brend – vaš glavni proizvod!

    Marketing 19. aprila 2018.

    Potrebna vam je stvar XY i želite da je kupite. Ulazite u prodavnicu i dolazite do rafa. Pred vama je izbor između dva artikla različitih firmi. Šta vam se čini privlačnije – mašinski precizno napravljena stvar koja je proizvedena u…

    Pretplatnički biznis modeli

    Prodaja 13. aprila 2018.

    Kompanija „Dollar Shave Club“ je unela pravu inovaciju u oblasti prodaje brijača. Ono što su oni uradili je toliko jednostavno da je prosto briljantno. Omogućili su kupcima kupovinu brijača putem pretplate po veoma povoljnim cenama, sa sve isporukom na kućnu…

    Priprema prodajnog sastanka

    Prodaja 24. marta 2018.

    Nijedan trenutak koji provodite na radnom mestu ne može zameniti osećaj koji se nosi u sebi kada sedite sa suprotne strane konferencijskog stola, u odnosu na čoveka kojeg želite da pridobijete, kako bi unapredili svoju prodaju i ostvarili poslovne ciljeve….

    Kako udahnuti život sistematizaciji?

    Menadžment 21. aprila 2018.

    Kada se kaže „sistematizacija“ ljudi obično pomisle na nešto dosadno. Još jedna zakonska obaveza. Još jedno neotrebno naglabanje. Još jedan beskorisni dokument. Kako ljudi misle, tako i rade. Napišu taj dokument da bi ispunili zakonsku obavezu i smatraju da smo…

    Pretplatnički biznis modeli

    Prodaja 13. aprila 2018.

    Kompanija „Dollar Shave Club“ je unela pravu inovaciju u oblasti prodaje brijača. Ono što su oni uradili je toliko jednostavno da je prosto briljantno. Omogućili su kupcima kupovinu brijača putem pretplate po veoma povoljnim cenama, sa sve isporukom na kućnu…

    Šta je GDPR i zašto se tiče baš Vas?

    Pravo 12. aprila 2018.

    Ljudi često odmahnu glavom ili preskoče bilo koju temu koja se odnosi na zaštitu podataka o ličnosti, jer jednostavno, „šta se to njih tiče“. Verujem da veliki broj poslodavaca zanemaruje značaj ove materije. Interesovanje za zakonsku regulativu i generalno za…

  • Postavi pitanje
  • Pojmovnik
  • Dokumenti
  • Magazin

    Kategorije

    Poslednji tekstovi


    • Preduzetničke priče
    • Brending
    • Dobre prakse
    • Istorija biznisa
    • Zanimljivosti
    • Saveti

    Snaga i moć potrošačkih komentara

    Dobre prakse 29. aprila 2018.

    Da li čitate komentare koje drugi pišu pre nego što se odlučite da kupite neki proizvod? Da li ostavljate komentare na web stranicama prodavaca za proizvode koje ste kupili? Svakog dana veliki broj ljudi čita i piše komentare i tako…

    Priča o vrednom mravu je prevara

    Lični stav 28. aprila 2018.

    Pre nekih četiri ili pet godina veoma je bio popularan tekst o vrednom Mravu. Male su šanse da niste dobili taj cirkularni mejl, a neretko bi se na listi primalaca tog mejla našle desetine adresa. To je zanimljiv podatak jer…

    Prošlost je prošla, budućnosti nema još uvek. Šta ćemo sa sadašnjim trenutkom?

    Saveti 26. aprila 2018.

    Jedna od floskula na koje ćete lako nabasati među savetima za život jeste važnost sadašnjeg trenutka. Tu ideju su toliko arčili svi oni gurui koji nude instant sreću i uspeh, da se ona dobrano smučila svima onima koji nisu ciljna…

    Konačna igra preduzetnika…

    Preduzetničke priče 20. aprila 2018.

    Scena: generički opremljena soba za sastanke globalne korporacije negde u zapadnoj Evropi. U toku je intervju za posao. Pitanje: Vodite život o kome mnogi sanjanju, život preduzetnika. Sami ste svoj gazda, upravljate ljudima i gradite kompaniju. Zašto želite da odete…

    Za lenjost koristite paradajz (II)

    Preduzetničke priče 13. marta 2018.

    Kad govorimo o smetnjama radu i fokusiranosti, mislimo na dve ključne pojave – jedna je odlaganje obaveza tj zanemarivanje obaveza da se ne bi ništa radilo, a druga je zanemarivanje obaveza na način da se radi nešto drugo, umesto onog…

    Za lenjost koristite paradajz (I)

    Preduzetničke priče 1. marta 2018.

    Jedan klijent nedavno mi rezignirano kaže kako ljudi u njegovoj firmi nisu posvećeni poslu. Kao doktor koji još nije siguran u dijagnozu, savetovah mu da krene sa aspirinom, u vidu nedeljnih planova i dnevnih izveštaja. Aspirin je dobar i za…

    Pisma Šerloku Holmsu: Kako je banka Abby National dobila fanove i dala primer dobrog poslovanja

    Brending 22. aprila 2018.

    Ako ste fan detektivskih romana i filmova adresa 221B Baker Street u Londonu zasigurno vam je dobro poznata kao dom najčuvenijeg detektiva Šerloka Holmsa. Naravno, radi se o fiktivnom karakteru koji je, krajem 19. veka, izašao iz pera ser Artura…

    Sreća se ne može kupiti. Ali, vreme može

    Brending 16. februara 2018.

    Da li ponekad (ili stalno?) imate osećaj da u jednom danu nema dovoljno sati kako biste obavili sve ono što biste želeli ili što ste planirali? Za većinu preduzetnika i vlasnika malih biznisa ono je obično resurs kog nikada nema…

    Kako izbeći uobičajene zamke brendiranja

    Brending 29. novembra 2017.

    Reputacija, autoritet i originalnost po kojoj želite da vas klijenti pamte, kvaliteti su kojima ćete bez sumnje težiti tokom procesa definisanja vašeg brenda. Ukoliko ste suštinski shvatili, a potom i primenili u praksi osnovnu ideju stvaranja brenda, i rezultati će…

    Snaga i moć potrošačkih komentara

    Dobre prakse 29. aprila 2018.

    Da li čitate komentare koje drugi pišu pre nego što se odlučite da kupite neki proizvod? Da li ostavljate komentare na web stranicama prodavaca za proizvode koje ste kupili? Svakog dana veliki broj ljudi čita i piše komentare i tako…

    Toliko dobra da je Čak Noris koristi.

    Dobre prakse 25. aprila 2018.

    Ako čovek koji je “jednom došao 2 puta” i “uspeo da, od 5 kilograma kupusa, skuva 14 litara pasulja”, koristi neobičnu marketinšku foru za svoj posao, onda je to, složićete se, dovoljna preporuka da je i sami primenite. Dakako, pričamo…

    Fenomen kognitivnih pristrasnosti: kako brendovi „hakuju“ ponašanje kupaca – III deo

    Dobre prakse 7. aprila 2018.

    U prvom i drugom delu teksta posvećenog fenomenu kognitivnih pristrasnosti, pokušali smo da rasvetlimo neke od mehanizama koji utiču na naše ponašanje, kao i na proces formiranja uverenja i donošenja odluka. Ovde se, međutim, priča nikako ne završava – osim već pomenutih,…

    Dijamanti su večni – marketinška prevara veka

    Istorija biznisa 17. aprila 2018.

    Obrok u skupom restoranu gde ste sto rezervisali mesec dana ranije, šampanjac, prsten sa dijamantom proporcionalne veličine koja duplo nadmašuje vaše realne godišnje finansijske mogućnosti – eto standardne prosidbe. Ljubav je krunisana kamenom od izuzetne vrednosti koji će svetlucati na…

    George Michael – čovek koji je želeo “Slobodu” i našao formulu uspeha

    Istorija biznisa 14. aprila 2018.

    Još kao mali George Michael je imao san – želeo je da postane pevačka zvezda. To je i ostvario. Ovaj Britanac, 1988. godine bio je najprodavaniji muzičar na svetu. Ipak, slava, tuga i osećaj usamljenosti izmenile su zauvek život ovog…

    Pubertetlija koji je prevario svet – advokat, lekar i pilot

    Istorija biznisa 8. aprila 2018.

    Da li ste gledali Spilbergov film „Catch me if you can“? Ako niste – Leonardo Dikaprio je fin momak koji sa 15 godina, korak po korak, počinje svoj život najvećeg i najmlađeg prevaranta ikada. Suma koju je ukrao falsifikujući čekove…

    Naučni projekat CERN

    Zanimljivosti 13. aprila 2018.

    Nastanak CERN-a Evropska organizacija za nuklearna istraživanja (Organisation européenne pour la recherche nucléaire) je evropska istraživačka organizacija koja predstavlja najveću laboratoriju za istraživanje elementarnih čestica na svetu, a čija svrha je istraživanje fundamentalnih pitanja u vezi funkcionisanja univerzuma. Naučni projekat…

    Evolucija botova: ćaskanje sa pokojnicima

    Zanimljivosti 11. aprila 2018.

    Da li ste gledali film „Her“ iz 2013. godine? Ako niste upoznati s pričom, ukratko: Hoakin Finiks se zaljubljuje u Skarlet Johanson. Njeno lice ne vidite nijednom tokom filma, iz jednostavnog razloga što je ona – kompjuter. Odnosno, lični asistent…

    Internet meme kao deo evolucije

    Zanimljivosti 10. aprila 2018.

    Za jednog prosečnog korisnika interneta, ili još bolje – korisnika društvenih mreža, takozvani meme je deo svakodnevnice. Tu je bezbroj stranica koj se bave njihovim kreiranjem i prikupljanjem, na svim jezicima i nivoima. U principu, šansa da ste veliki ljubitelj…

    Prošlost je prošla, budućnosti nema još uvek. Šta ćemo sa sadašnjim trenutkom?

    Saveti 26. aprila 2018.

    Jedna od floskula na koje ćete lako nabasati među savetima za život jeste važnost sadašnjeg trenutka. Tu ideju su toliko arčili svi oni gurui koji nude instant sreću i uspeh, da se ona dobrano smučila svima onima koji nisu ciljna…

    Posmatrate li svet očima novih generacija?

    Saveti 19. aprila 2018.

    Sećate li se onih, za brendove mnogo srećnijih vremena, kada je bilo dovoljno imati odličan proizvod i sjajnu reklamu? Nije se tada moralo toliko obigravati oko potrošača. Odnosno, moralo se, ali je često bilo dovoljno jednom im servirati kakvo nezaboravno…

    Kako i zbog čega kreativnost radi protiv nas?

    Saveti 2. aprila 2018.

    Težnja ka inovativnosti i kreativan pristup poslovanju osobine su koje se u preduzetništvu danas naročito vrednuju. Pojedini mitovi o kreativnosti već su, doduše, odavno raskrinkani, a ono oko čega se svi slažu jeste i da dobre ideje nisu uvek garancija…

  • Intervju
  • Početna
  • Najnovije
  • Vesti
  • Baza znanja
    • Knjigovodstvo
    • Ljudski resursi
    • Marketing
    • Menadžment
    • Pravo
    • Prodaja
    • Vodič
  • Postavi pitanje
  • Pojmovnik
  • Dokumenti
  • Magazin
    • Preduzetničke priče
    • Brending
    • Dobre prakse
    • Istorija biznisa
    • Zanimljivosti
    • Saveti
  • Intervju
POČETNA Postavi pitanje

Postavi pitanje

Dopao Vam se tekst? Podelite ga sa prijateljima:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
  • Click to email this to a friend (Opens in new window)
Moja firma

Informacije

  • Vesti
  • Postavi pitanje
  • Misao dana
  • Da li ste znali?
  • O nama
  • Impresum
  • Kontakt

Baza znanja

  • Knjigovodstvo
  • Pravo
  • Marketing
  • Ljudski resursi
  • Menadžment
  • Prodaja

Magazin

  • Intervju
  • Preduzetničke priče
  • Istorija biznisa
  • Brending
  • Zanimljivosti

    Prijavi se za newsletter

      

    Svi prikazani tekstovi na sajtu su autorski tekstovi i odražavaju mišljenje njihovih autora. Sajt i svi tekstovi na njemu su namenjeni isključivo u svrhu edukacije. Iako edukativnog karaktera, putem ovog sajta se ne pružaju računovodstvene, knjigovodsvene, pravne, marketinške, niti usluge konsaltinga bilo koje vrste. Upotreba sajta ne može zameniti angažovanje profesionalaca koji Vam mogu pružiti usluge u vezi sa Vašim konketnim slučajem, pa se sajt u takve svrhe ne može ni koristiti. Ni sajt ni autori tekstova ne snose odgovrnost ukoliko prikazane informacije upotrebljavate na svoju ruku.

    © 2021 Moja Firma. Sva prava zadržana.
    loading Cancel
    Post was not sent - check your email addresses!
    Email check failed, please try again
    Sorry, your blog cannot share posts by email.