Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Pisma Šerloku Holmsu: Kako je banka Abby National dobila fanove i dala primer dobrog poslovanja
Ako ste fan detektivskih romana i filmova adresa 221B Baker Street u Londonu zasigurno vam je dobro poznata kao dom najčuvenijeg detektiva Šerloka Holmsa. Naravno, radi se o fiktivnom karakteru koji je, krajem 19. veka, izašao iz pera ser Artura…
Sreća se ne može kupiti. Ali, vreme može
Da li ponekad (ili stalno?) imate osećaj da u jednom danu nema dovoljno sati kako biste obavili sve ono što biste želeli ili što ste planirali? Za većinu preduzetnika i vlasnika malih biznisa ono je obično resurs kog nikada nema…
Kako izbeći uobičajene zamke brendiranja
Reputacija, autoritet i originalnost po kojoj želite da vas klijenti pamte, kvaliteti su kojima ćete bez sumnje težiti tokom procesa definisanja vašeg brenda. Ukoliko ste suštinski shvatili, a potom i primenili u praksi osnovnu ideju stvaranja brenda, i rezultati će…
Vrhunske usluge nisu i nikada neće biti jeftine
Ako bi vam neko rekao da imate rok od tri dana da kupite Bentley Continental po ceni Fiata 500, da li biste dobro razmislili o ovoj ponudi? To je zato što je svakome ko je makar čuo za brendove kao…
Pokušavate li ponekad da udovoljite baš svima?
Idilični reklamni spotovi u kojima porodice na okupu nakon zajedničkog obroka užitak nalaze u omiljenom desertu ili rashlađenoj, penušavoj čaši Coca-Cole, ponekad će vas navesti da se prisetite nekih opuštenijih vremena. Vremena u kojima su porodična okupljanja minimum jednom nedeljno…
Big Mac nije samo obrok
Verovali ili ne, ali Big Mac osim što je jedan od najpopularnijih Mc Donald’s proizvoda jeste i jedan od načina kako možete uporediti kupovnu moć različitih zemalja. Ali da krenemo od početka. Renomirani magazin Economist prvi put je upotrebio Big…
Za dobar efekat ponekad nisu potrebne (samo) reči
Kada biramo proizvode određenog brenda, to činimo uglavnom na osnovu specifičnih karakteristika sa kojima ih povezujemo. To mogu biti kvalitet, jedinstvenost, vrednost koju za nas ima proizvod određene kompanije, ili naprosto trendovi koji diktiraju njihovu popularnost. Tako će se neki,…
Gorgeous George i lekcija o pozicioniranju
Svi znamo da je Muhamed Ali bio jedan od najboljih boksera u istoriji. Imidž koji je stekao ne duguje samo svojim podvizima u ringu, već i zbog svog stava. Ali je bio direktan, duhovit, a često i arogantan i provokativan….
Šta poznati brendovi znaju o uticaju na svest potrošača?
Adidas ili Reebok? Max Factor ili L’Oreal? Milka ili Najlepše Želje? Kada nekoga suočite sa ovakvim pitanjima, u najvećem broju slučajeva taj neko će se bez mnogo dileme odlučiti za jednu od ponuđenih opcija. Pritom, ukoliko ih pitate da vam…
Upotreba prošlosti u promociji nacionalnog proizvoda
Jako dobar primer za ono što se zove Brendiranje kulture i tradicije predstavlja industrija škotskog single malt viskija i na takav pristup treba da se ugledaju srpski rakijaši. Pored toga što ima odličan ukus i aromu, single malt viski ima…
Briljantan turistički marketing: Pozovi Šveđanina
Postoji broj telefona koji možeš da okreneš u bilo koje doba dana u noći i eventualno dobiješ nasumičnu osobu iz Švedske, radu za neobavezni razgovor. Turistička organizacija Švedske je osmislila ovaj inovatvni projekat sa namerom da probudi radoznalost sveta o…
Kako (i zbog čega) „ekstraktovati“ brend
Kada se govori o praksi izgradnje brenda, postoje ljudi kojima je takva ideja, najblaže rečeno, pomalo odbojna. Postoje i krajnje realni razlozi za tako nešto – priče koje se kriju iza poznatih imena ponekad mogu delovati suviše dobre da bi…