Vrhunske usluge nisu i nikada neće biti jeftine

Brending

Ako bi vam neko rekao da imate rok od tri dana da kupite Bentley Continental po ceni Fiata 500, da li biste dobro razmislili o ovoj ponudi? To je zato što je svakome ko je makar čuo za brendove kao…

Pokušavate li ponekad da udovoljite baš svima?

Brending

Idilični reklamni spotovi u kojima porodice na okupu nakon zajedničkog obroka užitak nalaze u omiljenom desertu ili rashlađenoj, penušavoj čaši Coca-Cole, ponekad će vas navesti da se prisetite nekih opuštenijih vremena. Vremena u kojima su porodična okupljanja minimum jednom nedeljno…

Big Mac nije samo obrok

Brending

Verovali ili ne, ali Big Mac osim što je jedan od najpopularnijih Mc Donald’s proizvoda jeste i jedan od načina kako možete uporediti kupovnu moć različitih zemalja. Ali da krenemo od početka. Renomirani magazin Economist prvi put je upotrebio Big…

Za dobar efekat ponekad nisu potrebne (samo) reči

Brending

Kada biramo proizvode određenog brenda, to činimo uglavnom na osnovu specifičnih karakteristika sa kojima ih povezujemo. To mogu biti kvalitet, jedinstvenost, vrednost koju za nas ima proizvod određene kompanije, ili naprosto trendovi koji diktiraju njihovu popularnost. Tako će se neki,…

Gorgeous George i lekcija o pozicioniranju

Brending

Svi znamo da je Muhamed Ali bio jedan od najboljih boksera u istoriji. Imidž koji je stekao ne duguje samo svojim podvizima u ringu, već i zbog svog stava. Ali je bio direktan, duhovit, a često i arogantan i provokativan….

Šta poznati brendovi znaju o uticaju na svest potrošača?

Brending

Adidas ili Reebok? Max Factor ili L’Oreal? Milka ili Najlepše Želje? Kada nekoga suočite sa ovakvim pitanjima, u najvećem broju slučajeva taj neko će se bez mnogo dileme odlučiti za jednu od ponuđenih opcija. Pritom, ukoliko ih pitate da vam…

Upotreba prošlosti u promociji nacionalnog proizvoda

Brending

Jako dobar primer za ono što se zove Brendiranje kulture i tradicije predstavlja industrija škotskog single malt viskija i na takav pristup treba da se ugledaju srpski rakijaši. Pored toga što ima odličan ukus i aromu, single malt viski ima…

Briljantan turistički marketing: Pozovi Šveđanina

Brending

Postoji broj telefona koji možeš da okreneš u bilo koje doba dana u noći i eventualno dobiješ nasumičnu osobu iz Švedske, radu za neobavezni razgovor. Turistička organizacija Švedske je osmislila ovaj inovatvni projekat sa namerom da probudi radoznalost sveta o…

Kako (i zbog čega) „ekstraktovati“ brend

Brending

Kada se govori o praksi izgradnje brenda, postoje ljudi kojima je takva ideja, najblaže rečeno, pomalo odbojna. Postoje i krajnje realni razlozi za tako nešto – priče koje se kriju iza poznatih imena ponekad mogu delovati suviše dobre da bi…

Rakija kao brendirani mit

Brending

Koliko poznajete osoba u vašoj okolini koje se ne bi ni najmanje uzbudile kada bi u novinama pročitale da se spomenik Pobedniku na Kalemegdanu mora izmestiti u neku drugu zemlju, da je oduvek bio deo druge kulture, ali to nismo…

“Zapalite cigaretu, baklju slobode!”

Brending

Koliko bi industrija propalo da se žene jednog jutra probude srećne onakve kakve jesu? Suvišno je nabrajati. Teško je ostati imun na zapadnjačke ideale, koliko god se tome opirali. Čak i “mala popravka” u vidu bezazlenog kozmetičkog preparata stremi ka…

Kako je Beats hakovao muziku?

Brending

U vreme završnih priprema za Olimpijske igre u Pekingu 2008. godine, Dr. Dre i Džimi Jovin počeli su sa realizacijom paklenog plana za revoluciju u jednoj grani industrije koja direktno baš i nema prevelike veze sa sportom, ali posredno ima…