Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Rakija kao brendirani mit
Koliko poznajete osoba u vašoj okolini koje se ne bi ni najmanje uzbudile kada bi u novinama pročitale da se spomenik Pobedniku na Kalemegdanu mora izmestiti u neku drugu zemlju, da je oduvek bio deo druge kulture, ali to nismo…
“Zapalite cigaretu, baklju slobode!”
Koliko bi industrija propalo da se žene jednog jutra probude srećne onakve kakve jesu? Suvišno je nabrajati. Teško je ostati imun na zapadnjačke ideale, koliko god se tome opirali. Čak i “mala popravka” u vidu bezazlenog kozmetičkog preparata stremi ka…
Kako je Beats hakovao muziku?
U vreme završnih priprema za Olimpijske igre u Pekingu 2008. godine, Dr. Dre i Džimi Jovin počeli su sa realizacijom paklenog plana za revoluciju u jednoj grani industrije koja direktno baš i nema prevelike veze sa sportom, ali posredno ima…
Lepota je u oku posmatrača
Zamislite svet u kome sopstvenu lepotu ne merimo prema vrhunskim photoshop dostignućima. To je svet u kome lepota nije rezervisana samo za top modele i filmske zvezde. Zvuči oslobađajuće, zar ne? Potrošači, a pogotovo žene sa svih strana su bombardovane…
Starbucks – kafa cele planete
Kafa – to dragoceno pogonsko gorivo miliona ljudi širom sveta. Kada se jednoj takvoj potrebi dodaju brendiranje, osluškivanje šta je ono što kupci žele i osećaj poznatosti, dobijete, ukratko – Starbucks. Šanse da ste boravili u inostranstvu i da niste…
Šta možemo naučiti od Cezara o ličnom brendiranju
Gaj Julije Cezar se sa pravom smatra najvećim Rimljaninom, iako bi mnogi poznavaoci stanja u italjanskom fudbalu prednost ipak dali Frančesku Totiju. Ipak, iako se za Cezara nije sve završilo sjajno, njegov život, vladavina, naučni i književni rad, predmet su istraživanja…
Ljudi ne kupuju proizvode, već brendove
Prodaja je čista psihologija. To zna svaki dobar prodavac. Možda se funkcionisanjem ljudskog mozga, kao vrsta, bavimo veoma kratko. Ali prodajom, kao i njenim principima, bavimo se daleko duže. Kakve to veze ima sa stvaranjem brenda, odnosno privrženosti brendu?
Priča o Najzanimljivijem čoveku na svetu
On je naučio Čak Norisa borilačkim veštinama. Supermen ima pižamu sa njegovim znakom. Njegov potpis osvojio je Pulicerovu nagradu. Mrak se plaši njega. Ako ne znate o kome je reč, krajnje je vreme da saznate
Čovek koji je stvorio naviku pranja zuba
Odakle nam navika da peremo zube? Da li je za to zaslužna naša svest o ličnoj higijeni i zdravlju, ili postoji još neka nepoznata u jednačini koja nam pomaže da održavamo ovu naviku? I kakve veze majmun Hulio i sok…
Kako su dijamanti postali simbol večne ljubavi
Dijamant je, bez sumnje, najpoznatiji dragi kamen na svetu. Simbol prestiža i visokog stila, već dugo skreće pažnju na sebe svojim primamljivim izgledom. Filmske dive i fotomodeli smeše se sa TV ekrana ulepšane dijamantskim detaljima na nakitu ili garderobi.