Kako je “giveaway” uništio imperiju

Dobre prakse

Takozvani “giveaway” iliti poklanjanje proizvoda u svrhe marketinga može da bude zanimljiv i konstruktivan način da pronađete nove kupce, novu publiku, učvrstite odnose sa njom i popularizujete svoj brend. To već svi znaju – retko koji bloger ili moderni zanatlija…

Šta nas Frenk Andervud može naučiti o biznisu?

Dobre prakse

Vremena kada smo televizijske serije posmatrali isključivo kao laku zabavu kojoj smo pribegavali da utrošimo vreme su prošla, a za to je dobrim delom zaslužan kvalitet tih serija. Sada, umesto jednodimenzionalnih likova imamo ljude čiji se karakter razvija i koji…

Kada pokreti govore više od reči

Dobre prakse

Stižete na sastanak na kome se po prvi put upoznajete sa potencijalnim novim saradnikom ili zaposlenim u vašoj firmi. Na osnovu njegove prijave zaključili ste da bi mu, prema kompetencijama i znanjima koje poseduje, vredelo pružiti priliku da se uklopi…

Jedna od najboljih besplatnih reklama na FB, ikada

Dobre prakse

Slučaj „banana bunker“ koji se odigrao na Facebook stranici kompanije Groupon je možda jedan od najpoznatijih primera dobrog community menadžmenta od kad je sveta i Facebook-a. Verovatno mnogi znaju o čemu pričam, a još je verovatnije da se veliki broj…

Pitanja koja bi svaki lider trebalo sebi da postavlja

Dobre prakse

„Šta sam danas uspeo da postignem? Da li sam uspeo da pomognem nekome od svojih zaposlenih?“ I zbog čega bi ovakva pitanja uopšte bila važna za jednog lidera, bez obzira na to da li pripada onoj vrsti „prekaljenih“ vođa firmi…

Da li svoje usluge predstavljate sebi?

Dobre prakse

Pretpostavimo da ste po profesiji web dizajner i želite onlajn putem da reklamirate svoje usluge. Napravili ste sajt na kome ste uredno predstavili šta je ono čime se bavite. Razume se, posebno ste istakli svoje kvalifikacije i sposobnosti – imate…

Može li se klijentima udovoljiti?

Dobre prakse

„Kako udovoljiti klijentima i šta to korisnici zapravo žele?“ – pitanje je sa kojim će se susresti svaka kompanija ili proizvođač kome je cilj da, osim pružanja usluge, izgradi bazu vernih klijenata. Na tržištu na kome konstantno „niču“ nova preduzeća…

Alternativa Apple-ove lekcije o jednostavnosti

Dobre prakse

Kao nekome čija pisana rečenica ume da traje pola strane, teško mi je da napišem sledeću istinu: jednostavnost je drugo ime za sofisticiranost. Tako je bila naslovljena prva Apple-ova brošura iz 1977. godine. Zašto je onda teško dostići? Sa druge…

Da li ćete postati, ili već jeste?

Dobre prakse

Postoji jedna fraza koja glasi: „Vi niste samo ono čime se bavite“. I to zvuči prilično ohrabrujuće – jer, skloni smo da poverujemo u to da smo mnogo više od posla koji želimo da radimo, odnosno da nismo samo bića…

Šta o liderstvu možemo naučiti od mafije?

Dobre prakse

„Daću mu ponudu koju neće moći da odbije”, rečeno karakterističnim glasom Marlon Branda, u jednom od kultnih filmova koji obožavaju mnoge generacije. Naravno da zvuči poznato, a ko god je gledao „Kuma” i Majklov uspon (i pad), zna da stvari,…

Zašto su vam potrebni ljudi sa iskustvom neuspeha

Dobre prakse

Kada je Džef Bezos, osnivač i CEO kompanije Amazon, osnovao svoj servis sa dostavu namirnica AmazonFresh, odabrao je prilično neobičan tim. Naime, on nije birao ljude koji su bili uspešni u ovoj vrsti prodaje, već one koji su iskusili –…