Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Najgori saveti za preduzetnike – I deo
Mudar savet uvek je dobrodošao, zar ne? Bez obzira da li smo početnici ili već imamo prilično dobru ideju o tome kuda smo se zaputili i kako ćemo tamo da stignemo, savet nam može pomoći da donesemo odluku, odnosno da…
Jedna korisna priča o nama
Dobro dosli na sajt kompanije „ABCD“! „ABCD“ kompanija je nastala davne 1953. godine,a pristupacnost asortimana nasih proizvoda iz godine u godinu osvaja poverenje potrosaca. Mi smo kompanija koja ceni tradiciju i kvalitet,i zbog toga se nalazimo medju vodecim kompanijama na…
Šta je Googleovo istraživanje otkrilo o uspešnim timovima?
Google je u prethodnim godinama veliku količinu svojih resursa posvetio istraživanju ogromnih količina podataka u nameri da razume svoje zaposlene. Jedna od njihovih najinteresantnijih inicijativa je projekat „Aristotel”, koji je okupio nekoliko najboljih umova ove kompanije, kako bi se odgonetnula…
Vrhunski proizvod nije dovoljan
Pojednostavljena forma poslovnog uspeha mogla bi da glasi: shvatili smo šta ljudima treba, potom smo to napravili i dali im. Bez obzira da li su to usluga ili proizvod, svakako je najvažnije to „nešto”, što se prodaje i što je…
Šta sve jedan web sajt čini nefunkcionalnim?
Ko god da vodi sopstveni biznis – bilo da je u pitanju veća kompanija ili malo preduzeće – kad tad će se susresti sa pitanjem klijenata da li do podataka koji ih zanimaju mogu doći i putem internet stranice firme….
Umetnost pronalaženja jednostavnog rešenja
Uslovno rečeno, ovo je priča o čoveku koji je spasao jedno afričko selo od gladi uz pomoć ljubičaste farbe. Doslovno, ovo je moja omiljena tema – priča o idejama na koje niko ne računa, i to u službi društveno odgovornog…
Vi i potencijalni veliki klijent, po prvi put za pregovaračkim stolom
Među brojnim prelomnim trenucima u vašoj preduzetničkoj karijeri, postoji i jedan koji bi, bar na izvesno vreme, mogao definisati smer u kome će se vaš biznis kretati. To je trenutak kada se nađete oči u oči sa prvim ozbiljnim klijentom,…
Tradicionalno poslovanje na savremen način – 8 kompanija koje uspešno odgovaraju zahtevima modernog tržišta
Ekspanzija online shopova koji nude sve od igle do lokomotive postali su ozbiljna konkurencija tradicionalnim prodajnim lancima. Trendovi u kupovini gotovo se neprekidno menjaju, što je odavno uticalo i na one dobre, stare rituale beskrajnih obilazaka tržnih centara zarad uživanja…
Najveći izazovi ženskog preduzetništva
Današnji svet, sa svim svojim nelogičnostima i manama, ipak napreduje u pogledu osnaživanja žena u raznim pravcima, uključujući preduzetništvo. Danas se više nego ikad priča o ravnopravnosti polova, ali u praksi još uvek postoji još mnogo stvari koje nisu jasno…
Gugl patent pretraživač
Gugl patent pretraživač jednostavno i brzo vam može pružiti detaljne i brojne informacije o patentima koji vas zanimaju. Patent pretraživač je, zapravo, jedna ogromna baza podataka koja treba da olakša sporo i naporno istraživanje patenata koje je neizbežno ukoliko želite…
(Ne) radi kao pas.
Na šta pomislite kada vam neko kaže „Radim kao pas“? S obzirom na pomalo negativnu konotaciju koju ovaj izraz ima, verovatno vam najpre pada na pamet posao „od jutra do sutra“ kod zahtevnog poslodavca, i to najčešće na nekom od…
Kako (ne) bi trebalo da funkcioniše korisnička podrška
Ljubaznost, strpljenje, staloženost i volja za bezrezervnom pomoći. To bi bio uobičajen tretman kakav bismo očekivali od zaposlenih u sektoru prodaje i korisničkog servisa, pogotovo ukoliko se radi o kompanijama i brendovima koje krasi duga i ozbiljna tradicija poslovanja. Ali…