Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Coworking – Okružite se ljudima koji su na istoj misiji
Dugo i naporno putovanje jednog freelancera ili start-upa može, pored svega, da bude i jako samotno. Vaš poslovni put ispunjen je brojnim preprekama i pitanjima na koja najčešće sami morate da date odgovor. Prvi logičan izbor za radni prostor, kada…
Mala nauka o fontovima
Ako ste ljubitelj reči, postoji šansa da nite pali na navalu blogova ispunjenih slikama. Skadnih boja, divne estetike… i to bi uglavnom bilo to. Ali postoji drugi vizuelni aspekt koji na svesnom nivou ni ne prmećujemo, osim ako vam to…
5 pitanja za tvoj biznis plan
Doba mladog preduzetništva implicira da smo se svi makar jednom prevrtali u krevetu jer smo se u 3 ujutru probudili sa fantastičnom biznis idejom (koja će promeniti svet). Bravo za sve one koji su se njome pozabavili i sledećeg jutra!…
Ovo nije još jedan tekst o zajedničkim osobinama uspešnih ljudi
Znate već o čemu se radi: tekst o tome šta uspešni ljudi rade i onda savet kako bismo i mi trebalo to da radimo da povećamo šanse za uspeh i to je to. Međutim, ako spadate u one koji znaju…
Zaboravljene veštine: magija slušanja
Situacija se odvija na jednoj zabačenoj plaži u ruralnoj Kambodži. Razgovaraju jedan moj srpski prijatelj i njegov novostečeni kambodžanski prijatelj. Moj prijatelj je inteligentan, obavešten i komunikativan i može da razgovara i raspravlja zauvek. Kambodžanca ne znam. Ali razgovor izgleda…
Okršaj titana: „Srdačan pozdrav” protiv iskrenosti
Jednog petka pre možda par nedelja, stigao mi mejl iz banke. Trebalo je da popunim neke formulare i pošaljem ih nazad potpisane, kako bi mi prošla (prva otkad sam preduzetnik) uplata iz inostranstva. Neko bi to samo prosledio svom knjigovođi,…
Kako je “giveaway” uništio imperiju
Takozvani “giveaway” iliti poklanjanje proizvoda u svrhe marketinga može da bude zanimljiv i konstruktivan način da pronađete nove kupce, novu publiku, učvrstite odnose sa njom i popularizujete svoj brend. To već svi znaju – retko koji bloger ili moderni zanatlija…
Šta nas Frenk Andervud može naučiti o biznisu?
Vremena kada smo televizijske serije posmatrali isključivo kao laku zabavu kojoj smo pribegavali da utrošimo vreme su prošla, a za to je dobrim delom zaslužan kvalitet tih serija. Sada, umesto jednodimenzionalnih likova imamo ljude čiji se karakter razvija i koji…
Kada pokreti govore više od reči
Stižete na sastanak na kome se po prvi put upoznajete sa potencijalnim novim saradnikom ili zaposlenim u vašoj firmi. Na osnovu njegove prijave zaključili ste da bi mu, prema kompetencijama i znanjima koje poseduje, vredelo pružiti priliku da se uklopi…
Jedna od najboljih besplatnih reklama na FB, ikada
Slučaj „banana bunker“ koji se odigrao na Facebook stranici kompanije Groupon je možda jedan od najpoznatijih primera dobrog community menadžmenta od kad je sveta i Facebook-a. Verovatno mnogi znaju o čemu pričam, a još je verovatnije da se veliki broj…
Pitanja koja bi svaki lider trebalo sebi da postavlja
„Šta sam danas uspeo da postignem? Da li sam uspeo da pomognem nekome od svojih zaposlenih?“ I zbog čega bi ovakva pitanja uopšte bila važna za jednog lidera, bez obzira na to da li pripada onoj vrsti „prekaljenih“ vođa firmi…
Da li svoje usluge predstavljate sebi?
Pretpostavimo da ste po profesiji web dizajner i želite onlajn putem da reklamirate svoje usluge. Napravili ste sajt na kome ste uredno predstavili šta je ono čime se bavite. Razume se, posebno ste istakli svoje kvalifikacije i sposobnosti – imate…