Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Biznis lekcije iza uspeha Ugg čizama
Za uspešan biznis nije dovoljno samo imati dobru ideju. To vrlo dobro zna Brajan Smit, osnivač Ugg Australia kompanije i autor knjige „Rođenje brenda” („The Birth of A Brand”). On je u intervjuu za Business Insider izneo šest biznis lekcija…
Theranos – odlična lekcija o tome kuda vode pogrešne vrednosti
Theranos će vremenom u biznis udžbenike najverovatnije ući kao primer jedne komplikovane, tajnovite kompanije koja se našla u centru skandala zato što se ispostavilo da je cela priča zasnovana na laži. Ovaj startap čija vrednost je bila 9 milijardi dolara…
Iza scene, daleko od sjaja reflektora – tu nastaju ideje koje menjaju svet
Nekadašnjeg vlasnika kompanije Apple, Stiva Džobsa, većina bi okarakterisala kao jednog od onih harizmatičnih pojedinaca koji su vodeću poziciju u svetu biznisa ostvarili svojom upornošću i doslednošću. Otkad je pre tačno 40 godina predstavio prvi Apple računar simboličnog naziva Apple-1,…
Istorija doručka iliti product placement u XIX veku
Pre nego što se voće zbranjivalo, dugo je bilo na vrhu piramide kada se radi o preporučenom dnevnom unosu namirnica. Iza toga vladao je i Atkins, koji je na isto mesto postavljao proteine, pa čak i doba kada su supermodeli…
Najveći preduzetnički neuspesi u 2016. godini
Prošla, 2016. godina nije odnela samo brojne poznate ličnosti uz čije smo filmove i muziku odrastali, već su je obeležili i brojni preduzetnički neuspesi. Naravno, svi dožive neuspeh pre ili kasnije, a ovde se radi o velikim biznisima koji nisu…
Tommy Hilfiger i lekcija o „iskakanju iz frižidera”
Tommy Hilfiger danas je jedan od planetarno poznatih brendova u modnoj industriji. Iako je u poslednje vreme njegovo poslovanje stabilno, manje je poznato da je upao u zamku u kojoj se lako mogu naći mnogi preduzetnici. Osnovan kao američki brend…
Kada je American Airlines prodavao doživotne avionske karte
Početkom osamdesetih godina prošlog veka, kompanija American Airlines je odlučila da unese planetarnu inovaciju u živote svetskih putnika. Po ceni od 250 hiljada dolara (današnjih 640 hiljada) mogli ste da kupite povlasticu koja vam omogućava doživotno letenje na svim linijama…
Pre promovisanja proizvoda, proverite da li on to može učiniti umesto vas.
Pri brzini od 60 milja na čas, jedini zvuk koji čujete u novom Rols-Rojsu je otkucavanje časovnika na kontrolnoj tabli… Teško da postoji neko ko se bavi kreiranjem promotivnog sadržaja a da ne zna za ovu rečenicu. Za jedan od…
Kreativnost u „službi“ biznisa, i šta o tome možemo naučiti od Pabla Pikasa
Svoju prvu sliku, na kojoj je prikazao čoveka na konju tokom borbe bikova („Le Picador“), Pablo Pikaso (1881. – 1973.) završio je kada je imao 9 godina. Za jednog od najpoznatijih španskih umetnika 20. veka nije se baš moglo reći…
Leto kada je Coca Cola prodavala vodu sa mirisom pokvarenih jaja
U leto 1990. godine Coca Cola je započela ko zna koju po redu kampanju, ovog puta pod nazivom “Magic Summer ‘90”. Glavna fora su bile najnovije, posebne limenke sa iznenađenjem unutra – pošto je otvorite, iz konzerve bi izleteo komad…
Diznilend – mesto dobre zabave i kreativnih marketinških rešenja
Sa njegovim likovima družile su se generacije danas odraslih, stasalih ljudi. Doživljaji Mikija, Šilje, uže i šire familije Paje Patka, a zatim i ekranizovane verzije Snežane, Aladina ili Male Sirene omogućili su im putovanje u svet animiranih bajki, uvek iznova…
Viralni mitovi – saradnik u marketingu na kog niste računali
Ako prošetate gradom, primetićete da nezanemarljiv broj ljudi sa sobom nosi plastičnu flašicu sa vodom, i to ne samo kada je napolju vruće. Taj prizor postao je toliko uobičajen da na njega gotovo da više i ne obraćamo pažnju. Imajući…