Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Veruj mi, sve je to previše komplikovano da bi ti razumeo.
Ljudi često bespotrebno komplikuju inače jednostavne situacije. Ok, možda je malo preširoko – ne svi, ali velika većina ljudi često od najmanjih, jednostavnih stvari ume da napravi komplikovanu zavrzlamu. Sigurno imate bar jednog prijatelja ili poznanika kome pristaje etiketa “komplikatora”….
Kako je nastao bar-kod, i kako je IBM dobio posao?
Početkom sedamdesetih godina prošlog veka računari su se polako probijali u sve pore poslovanja a nove mogućnosti su se otvarale iz dana u dan. Automatizacija, ubrzavanje, standardizacija su bile svima u mislima. Do tada, svaka prodavnica je imala svoj sistem…
Alibaba: Priča o entuzijazmu i istrajnosti jednog čoveka
Za uspeh je potrebno biti istrajan i imati jasnu viziju pred sobom. To je nešto što možete čuti od uspešnih ljudi, pa može zvučati kao fraza – jedna od mnogobrojnih inspirativnih poruka, istinita koliko i sve druge. A kako to…
Rovio: „Uspeh preko noći“ za koji je bilo potrebno osam godina
Ne morate biti zagriženi ljubitelj mobilnih igara da biste znali za gomilu suicidnih, ali odlučnih ptica koje su se nameračile da napadnu kradljivce svojih jaja, a koji su pritom i svinje. Reč je, naravno, o „Angry Birds“ igrici za mobilne…
Nije sve u alatu, ima nešto i u majstoru
Tridesetih godina prošlog veka nemački proizvođači automobila dominirali su u svim trkama. Mercedes i Auto Union (koji danas znamo kao Audi) bili su apsolutno nepobedivi. Zvali su ih Srebrne strele. Velike zasluge za njihov uspeh imala je i nemačka država…
Čokoladne navike jedne porodice
Kako to da jedna porodica već više od jednog veka “veruje samo u čokoladno jevanđelje“, najbolje opisuje priča o ljudima sa prezimenom Mars. Upravo to prezime obeležilo je epohu dvadesetog veka kada je u pitanju proizvodnja poslastica od različitih varijacija…
Zildjian – četiri veka muzičke alhemije
Ako ste se bilo kad u životu bavili muzikom u obliku koji zahteva prisustvo bubnja (i bubnjara, nažalost), sva je prilika da ste se susreli sa imenom “Zildjian” (čita se Zilđan). Taj brend je apsolutni broj 1 u svetu perkusija,…
Liftom kroz vreme
Kada u dvadeset i prvom veku pomenemo lift, prva asocijacija su nam soliteri i višespratnice. Lift je postao sastavni deo života, i danas retko ko u zgradama pešači. Gotovo svaka veća zgrada, tržni centar ili poslovni prostor poseduje električni lift…
Bitka za Iri – lekcija iz istorije železnica SAD
Ako pripadate generaciji dvadeset ili trideset i kusur godišnjaka, velika je verovatnoća da ste u jednom momentu svog detinjstva ili odrastanja došli u kontakt sa stripovima iz edicije „Zlatna Serija“, čiji je jedan od glavnih junaka bio Zagor Tenej, Duh…
Tubular Bells – Priča iza nastanka jednog od najvećih albuma svih vremena
Da li je genijalnost sama za sebe dovoljna da vam neko pruži šansu? Šta uradite kada vas odbiju sve veće izdavačke kuće? Ili kada vas uhvati frka od toga koliki je vaš projekat postao? Ričard Brenson i Majk Oldfild ispričali…
KFC – Pukovnik iz kuhinje
Fraza “prste da poližeš” je nastala kao posledica hedonističkih pobuda onih koji uživaju u hrani. Urbana legenda kaže da je ova fraza zapravo počela da se koristi kada se pojavio sada već čuveni brend KFC. Kentaki piletina u svetu poznata…
Kako je McDonald’s postao ono što je danas?
Iako je prezime braće Dika i Meka prepoznatljivo širom sveta zbog lanca restorana koji nosi ime McDonald’s za uspehe brenda mnogo je značajnije ime Reja Kroka. Priča o nadaleko poznatom restoranu McDonald’s počinje tokom 1940. godine kada su u San…