Mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište. Tu lovci na posao traže bolje prilike, dok lovci na talente traže nove zaposlene. Pored ove neosporne uloge, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na…
Ko reskira, profitira
Hajde da se igramo asocijacija. Na šta prvo pomislite kada pročitate sledeće pojmove: Nelson Mendela, London, egzotični kokteli? Veliki broj vas verovatno već sada pritiska veliki crveni taster. Tačan odgovor vredi tri bambija. Ako se još uvek dvoumite oko toga…
Umreti sam i kreativan
Kada se oslobodiš od kalupa pod imenom „od 9 do 5“ nastaje opšta radost i divljenje samom sebi i ovom životu koji te pušta da spavaš do podne, ili da radiš u 2 ujutru, u bilo kojoj pozi, odeći i…
Mit o ljudskim čulima
Da bismo ovaj tekst mogli da završimo na pravom mestu, moramo početi sa podsećanjem na to da je sve što konzumiramo tokom dana – od muslija, preko prevoza, do filma koji gledamo urolani u ćebe – svojevrsna reklama ili promoter…
Evolucija rođendana: kako je Mesec postao torta
Tokom ljudske istorije slavili su se raznorazni sveci, kraljevi, imendani, dok se najveći lični praznik – dan rođenja – ili nije znao ili nije spominjao. Sva je verovatnoća da, ukoliko u prošlom životu niste bili deo elite, ni vaša majka…
Kako biti pešak u doba letećih automobila
Polako ali sigurno, naša svkodnevnica se pretvara u film smešten u budućnost. Možda ne vozimo zaista leteće automobile, ali virtuelna realnost je stigla skoro kao što su nam objasnili Sandra Bulok i Silvester Stalone. Ne mogu ni da zaobiđem heroje…
Generacija Y i zašto je voleti
Uzmimo da današnji šefovi i direktori imaju 40 – 60 godina. Naravno, skala se proteže i niže do 30 i uzbrdo do nekih 65 (svaka čast izuzecima) ali jedan tipičan direktor agencije, na primer, ima između 40 i 50. Od…
Kako jedna reč od 3 slova menja percepciju
Ukoliko bi vam neko rekao da postoji samo jedna jedina stvar koja određuje da li ćete u nečemu biti uspešni ili ne, da li bi vam privukao pažnju? Verovatno bi, jer zvuči previše dobro da bi bilo istinito. Međutim, nije…
Čemu ovo služi, a uz to ponekad i ne radi?
Teško da postoje ljudi koji makar jednom nisu odoleli kupovini neke sitnice koja, u najgorem slučaju, zaista ničemu ne služi. Doduše, standardni nepraktični proizvodi koji bi mogli pripasti – nazovimo je – kupovina-iz-fotelje kategoriji, već odavno su pomalo passé. Za…
Da li ste pogodan kandidat za penjanje na Mont Everest?
“People ask me, ‘What is the use of climbing Mount Everest?’ and my answer must at once be, ‘It is of no use.’ – G.M. Zamislite da odlučite da se popnete na najviši vrh na svetu. Šta morate poneti sa…
Virtuelni svet kao osnova jednog realnog biznisa
„Evo, samo još ova partija i gasim komp, ali stvarno!“ Retki su roditelji koji od svojih sinova (a sve češće i kćerki) u današnje vreme ne slušaju ovu mantru gotovo svakodnevno. Roditelji dece starijeg uzrasta uglavnom su već pomalo „oguglali“,…
Eksplozivna istorija vatrometa
Kao okorelom ljubitelju svega što svetli, ne znam kako mi ranije nije palo na pamet da istražim kako je car svih slavlja – vatromet – uopšte nastao i dobio svrhu koju ima danas. Ispostavilo se da ovaj spektakl dugujemo nekolicini…
Šetnja crvenim tepihom od Mikene do Holivuda
U 5. veku pre nove ere, prvi veliki pisac grčkih tragedija, Eshil, napisao je dramu „Agamemnon“. U njoj se, u jednom trenutku, opisuje Agamemnonov povratak u Mikenu nakon pobede u Trojanskom ratu. Njegova žena Klitemestra želela je da učini je…